2008. szeptember 30., kedd

Szeretnék most valamit üzenni. Akinek üzenem, az úgyis megérti majd. S hogy ne értsd félre, ezt csak baráti szavaknak szánom, talán mert én is tudok valamit segíteni Neked, most hogy újra nem annyira könnyű az életed.



Én megtanultam tőled értékelni a perceket, órákat és elfogadni, élvezni azt, amit kapok. Megtanultam tiszteletben tartani a határokat és azt, hogy nem szabad fájdalmat okoznom sem másnak, sem magamnak, valamint megértettem azt, hogy éljem tovább az életem.

De mikor ezt a dalt hallgatod, Te is értsd meg kérlek, hogy bizony vigyázni kell arra a madárra, aki a kertedbe repül, és mindent tégy meg azért, hogy ne szálljon újra messze. Gondolhatod, hogy gondolnak rád, mert értük érdemes élni! Legyen egyszer végre egészen egyszerű, problémamentes. Zárd be magad mögött az ajtót és legalább egy kicsit ne engedd ki azt, aki előtted belépett...

Puszillak milliószor

Nincsenek megjegyzések: