2008. szeptember 8., hétfő

Szakadó eső és bakancslista



Keserves volt. Nyugodt szívvel merem kijelenteni, hogy a mai napon ismét keserves volt. Legalább négyszer áztam ma bőrig, miközben jártam a várost, intézve a dolgokat, amiket rám bíztak, aztán mikor meguntam, taxiztam egy sort, ott meg egy csomó pénzt otthagytam, ráadásul ma nagy sürgés-forgás is volt benn nálunk, úgyhogy... Persze mondhatnánk, hogy miért nem mentem akkor BKV-val, de ugyanezen az alapon mondhatnánk akkor éppen azt is, hogy bohócnak már öreg vagyok, hülyének meg még fiatal.



Viszont rengeteg időm adódott ma gondolkodni, elmélkedni, hiszen ha kizárja az ember a külső, zavaró tényezőket (mint pl. az eső vagy a bunkó aki szemből majdnem fellök az utcán, mert ő neki olyan kedve van), akkor egész tűrhetöen - legalábbis én mindenféleképpen - el tud merülni a kis világában. Ezen a hosszúra nyúlt délelőttön például végiggondoltam az elmúlt két évemet a cégnél, elmerengtem a jövőmön is persze, azokon a kapcsolatokon, amik ezen idő alatt jöttek létre, a magánéleti helyzetemen, meg még sok- sok apróságon, amiken nap mint nap rágódom. Aztán eszembe jutott egy film. Mi is volt a címe? Ja, igen; Bakancslista. Csak, hogy érthető legyen, a bakancslista egy olyan gyűjtemény, ami azokat a dolgokat tartalmazza, amelyeket mindenképpen szeretnénk még elérni, megtenni, megvalósítani az életben, mielőtt még feldobnánk a bakancsot. Legyen az bármilyen reális vagy éppen őrült gondolat vagy tevékenység. A filmben persze két halálos betegről van szó, akik kicsit "gyorsítva" kezdenek el végig menni a saját bakancslistájukon, ezzel is boldogabbá téve az utolsó hónapjaikat. Akárhányszor véghezvittek valamit, amit nagyon szerettek volna, azt kihúzták a listáról. Hogy maradt-e nekik valami vagy végigmentek végül a listán? Ezt meghagyom azoknak, akik még nem látták a remekművet. A két főszereplő - Morgan Freeman és Jack Nicholson - egyébként maguk is komoly garancia arra, hogy nem fogunk csalódni.

Mindenesetre úgy döntöttem, ma én is elkezdem a saját bakancslistámat írni, - amit nyílván folyamatosan bővíteni fogok majd -, hiszen annyira sok dolog van még előttem, amit meg szeretnék valósítani, és annyira boldog lennék, ha egyszer a végére érnék annak a listának, mert akkor azt mondhatnám; MEGÉRTE.

Íme az enyém:

- Venni egy saját Ford Mustang Shelby GT 500-ast

- Az óceán partján sétálni és élvezni ahogy a sós vízpermet az arcomra száll

- Ejtőernyőzni

- Újra szerelmesnek lenni

- Megtanulni síelni

- Megnézni és végig sírni az Elizabeth-et az Operett Színházban

- Végighallgatni élőben egy Andrea Bocelli koncertet

- Egy csomó egzotikus piát és kaját meginni és megenni

- Végigmenni a régi amcsi 66-os úton

- Megtanulni motorozni (és levizsgázni)

- Addig nevetni amíg el nem zsibbad az arcom és már fáj a hasam is

- Néhány futball nagyválogatott meccsét végignézni a helyszínen (pl. Anglia, Franciaország, Spanyolország, Olaszország)

- Sétálni a Kínai Nagy Falon

- Egy BL-döntőn vagy egy VB-döntőn a helyszínen szurkolni

- Vadászni nagyvadra Afrikában

- Virágot adni a szeretett nőnek, csak azért mert mondjuk olyan kedvem van-

- Együtt üvölteni a farkasokkal

- Szeretnék egyszer abszintmámorba kerülni (és esetleg ebben az állapotomban szeretkezni egyet)

- Bocsánatot kérni a szüleimtől, hogy olyan sok szenvedést okoztam nekik

- Kibékülni mindenkivel, legfőképpen a világgal és magammal

- Gyereket nevelni

- Megnézni a „24” c. sorozat összes részét

- Szeretkezni álmaim nőjével a tengerben vagy óceánban

- Romantikus vacsora Párizsban egy hangulatos teraszon

- Megtanulni teniszezni

- Szeretnék tombolni az első sorban egy Bryan Adams koncerten

- Látni a Grand Canyont és a Niagara vízesést

- Írni egy könyvet

- Körbenézni egy Forma-1 –es futamon a boxutcában

- Sarki fényt (aurora borealist) látni

- Apának lenni

- Szeretnék újra őszintén"szeretve lenni"

- Tiroli hegyek közt egy tóparton ülve élvezni a felkelő nap sugarait

- Szeretném egyszer végigjárni az „El Camino” zarándokutat

- Borozni a lányom férjével

- Újra hinni az emberekben és saját magamban

- Szeretnék végig menni a Transzszibériai Express mongol és szibériai vonalán is

- Szeretném bejárni Írországot


- Megtanulni igazán jól főzni, hogy életem párjának mindig finomat tudjak készíten

- Több ezer – vagy legalább több száz - ember előtt hosszú előadást tartani

- 1450 méteren császármorzsát enni egy fogadóban, tehenek társaságában

- A piramisok tetejéről nézni a sivatagot

- Megtanulni rendesen snooker-ezni

- Legalább egy ismeretlen embert boldoggá tenni egy életre

- Eljutni a Fiji-szigetekre

- Norvég fjordok között hajózni


- Egy Hollywood-i filmforgatáson aktívan részt venni

- Látni a Stonehendge-et élőben

Nincsenek megjegyzések: