2008. szeptember 1., hétfő

A kezdet...

Kedves látogatók!

Sokáig gondolkodtam, hogy kell-e nekem blogot szerkesztenem, szükségem van-e rá, hogy leírjam a körülöttem történő dolgokat, megtörtént eseményeket, egyáltalán, hogy nem lesz-e bajom esetleg abból, ha csak a fejemben kavargó gondolatokat leírom, publikálom. Korábban már sok mindent megírtam, lejegyeztem, többek között egy internetes újságban is publikáltam már jó néhány cikket, ámde a blogolás azért mégiscsak más. Főként, hogy itt gyakorlatilag az arcképemmel, nevemmel látom el a véleményemet a dolgokról. Sokszor bizonyára olyanokról is, amiknek mások nem örülnek. Aztán sok idő elteltével ma megláttam Léderer Andris barátom blogját is, amit éppen Grúziából szerkesztget, bizony nem egyszerű körülmények között, s úgy döntöttem, belevágok végre én is. Így hát itt vagyok, alakítgatom, amit alakítani lehet, megpróbálom kiismerni a bloggerek világát, a lehetőségeket, elgondolkodom a később boncolgatni szeretett témákon, talán nem csak Nekem fog majd egy pluszt nyújtani ez a fajta kommunikáció, hanem talán Neked is, Nekünk is...


Jancsi bácsi

Nincsenek megjegyzések: