2008. november 1., szombat

My way - "A saját utamon"


És most közeleg a vég
Szemben állok az utolsó felvonással
Barátaim, azt mondom tisztázzuk

Tisztázni fogom a helyzetet, amiben biztos vagyok

Egy teljes életet éltem

Megjártam minden egyes főutat
És több, sokkal több ennél, hogy
A saját utamat jártam


Gondok...Volt egy kevés
De újra kevés van, említésre sem méltó
Megtettem, amit megtudtam
És te végignézted ellenvetés nélkül


Megjártam minden kijelölt utat
Óvatos lépésekkel jártam minden egyes ösvényen
De több, sokkal több ennél, hogy
A saját utamat jártam


Igen, voltak idők, biztosan tudod,

Mikor kicsivel többet rágódtam a dolgokon
De mindenen túl vagyok, ami kétséges volt
Felfaltam,és kiköptem
Szembe szálltam mindezzel, és felette álltam

És a saját utamat jártam

Szerettem, nevettem és sírtam
Felülkerekedtem a hibáimon, az elveszett részeimen

És most, hogy a könnyeim alábbhagytak
Rátaláltam mindenre, ami szórakoztató


Azokra a dolgokra, amelyeket megtettem
És elmondhatom, nem szégyellem
„Oh, nem, nem, én
A saját utamat jártam”


Milyen egy ember? Mire vágyik?
Ha nem önmaga, akkor nincs semmije
Elmondani a szavait, az igaz érzéseit

és nem azokat a szavakat, melyeket elrejt
A sikereket, amikért én is élek –

És járni a saját utamat!



Nincsenek megjegyzések: