2008. december 1., hétfő

Work hard and be nice to people



Jó reggelt kedveseim! Íme egy újabb hét és fogadjátok el szeretettel tőlem ezt a csésze "hét indító" cappuccino-t, csak azért, hogy jól kezdődjön a napotok! Új hét, új remények és ahogy a címből is kiderül, erre az időszakra azt gondoltam, ezt a mondatot választom, mint jelige. Dolgozz keményen és legyél kedves az emberekkel. Ez utóbbira most mindennél nagyobb szükségünk van szerintem. Örüljünk most minden apró sikernek, és viseljünk el minden kudarcot emelt fővel! Mert szeretni önmagában nem elég, hittel kell tenni. Még ha néha nehéz is.

És ne felejtsük el azt sem, hogy a mai nappal beléptünk az év utolsó hónapjába, már nincs sok hátra, ne keserítsük meg a hátralévő harmincegy napban sem egymás életét!

És igen, tudom, hogy sokak számára már unalmas, de egyre közelebb van karácsony, amikor amúgy is jobban felerősödik minden érzelem körülöttünk. Gondoljunk majd azokra is, akik már nincsenek közöttünk vagy távol vannak tőlünk és öleljük át azokat, akik a fa alatt velünk együtt töltik a szeretet ünnepét. Az én üzenetem azt hiszem elég egyértelmű, szóljon az bárkinek, én így szeretem és kész. :D

All I want for Christmas is You


1 megjegyzés:

Unknown írta...

:)) ez a kedvenc karácsonyi számom :))